Več zadetkov ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

TELEFON

+386 51 802 678

EMAIL

info@econic.si

Spletno trgovino econic.si upravlja podjetje:

ECONIC d.o.o. 
Sedež podjetja: Nazorjeva 8, 1000 Ljubljana
Davčna številka: SI31165354
Davčni zavezanec: Podjetje je zavezanec za plačilo DDV
Matična številka: 8347131000
Vpis: Okrožno sodišče v Ljubljani, št. vložka Srg 2019/81
TRR: SI56 0310 0100 3443 663 odprt pri SKB D.D.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Econic d.o.o. so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletna trgovina Econic d.o.o. je namenjena vsem fizičnim ter pravnim osebam. Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Veljavnost cen za izbrano blago veljajo na dan nakupa, na dan zaključka in oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Cene izdelkov
Vse objavljene cene artiklov Econic d.o.o. so navedene v evro denarni enoti (€) in vsebujejo DDV. Cene veljajo do preklica, izdelki pa so na voljo do odprodaje zalog. Cena veljajo v trenutku naročila kupca. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.

Načini plačila in plačilni pogoji
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino na naslovu podjetja
  • plačilo preko PayPal-a
  • plačilo s kreditno kartico Visa, Mastercard, American Express
  • z bančnim nakazilom na TRR podjetja

Rok dobave artiklov
Rok dobave naročenih artiklov običajno traja 3-6 delovnih dni. Pridržujemo si pravico, da izdelek dobavimo v najdaljšem roku 15 delovnih dni. O tem ponudnik obvesti kupca. V kolikor izdelka ni na zalogi, se izdelek dobavi v roku po dogovoru s kupcem. Pri določenih artiklih je rok dobave naveden pri strani artikla. V tem primeru velja rok dobave, kot je naveden na strani pod izdelkom.

Dostava
Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čimprej obvestili. Ob morebitni nedobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Vračilo blaga
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljavcu ali (ob osebnem prevzemu) osebju na sedežu firme nato pa se s podjetjem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Pri nakupu blaga prek spletne trgovine Econic d.o.o. ima kupec pravico, da v štirinajstih(14) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči na info@econic.si, prek običajne pošte na naš naslov oz. se oglasite osebno na Nazorjevi ulici 8 v Ljubljani, lahko pa nas pokličete na tel. 051 802 678, da odstopate od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu, da od pogodbe odstopa.
Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju, dostavljavcu ali trgovcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago v zakonskem roku vrnil nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini, mu bo podjetje v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 15 dneh od prejetja vrnjenega blaga, vrnilo že plačano kupnino.

Garancija
Prodajalec nudi 12/24-mesečno garancijo le za tiste izdelke, kjer je to posebej navedeno. Za ostale izdelke prodajalec ne nudi garancije. Garancija za vsa električna vozila velja na baterijo, elektronske komponente in motorje. Ohišje in karoserija nista predmet garancije. Prav tako ne deli, ki so podvrženi obrabi (kot so gume, svetila, ipd…). Garancija ni upoštevana, kadar gre za mehanske poškodbe na napravi oz. za poškodbe, ki izvirajo iz mehanskih poškodb naprave. Garancija je nična v primerih, če je napako povzročil vdor vode ali umazanije, če je bilo vozilo voženo v dežju ali v vodi globine več kot 3 cm, če je bilo vozilo neustrezno skladiščeno, če je prišlo do okvare zaradi izlitja baterije, če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba, če je bilo vozilo uporabljeno v neskladju z navodili.

Potek garancijskega postopka:

  • kupec obvesti prodajalca o napaki preko e-pošte: info@econic.si
  • v obvestilu navede: datum nakupa, model artikla, podroben opis napake, ime, priimek, naslov, telefonsko številko
  • prodajalec v dogovoru s kupcem organizira prevzem izdelka pri kupcu
  • prodajalec oz. pooblaščeni serviser artikel pregleda in ugotovi ali gre za popravilo v okviru garancije ali gre za drugo popravilo
  • o tem pravočasno obvesti kupca

Varovanje podatkov
Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodajali tretjim osebam (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.

Odveza odgovornosti
Spletna trgovina deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.